logo CP
print česky english
Zvyšte svůj CREDIT, jmse správný PARTNER pro Vás!
banner
 

 

 

Vzdělávání

Vzdělávání ve zdravotnictví a v sociální sféře

Naše společnost zajišťuje specializované vzdělávací programy pro zdravotnický personál, pracovníky ve farmacii a pro pracovníky v sociální sféře. Jedná se o odborné a vzdělávací programy, dále pak o kurzy zaměřené na osobnostní rozvoj, relaxaci a rozvoj komunikačních dovedností a dalších tzv. „soft skills“.

Aktuální nabídka vzdělávacích programů:

  1. Syndrom vyhoření a jak mu předcházet
  2. Základy komunikace pro zdravotní personál:
    • I. Verbální a neverbální komunikace
    • II. Komunikace s problematickým klientem
  3. Prodejní dovednosti pro lékárenský personál
    • I.  Základy obchodních dovedností v maloobchodě
    • II. Jak navýšit prodej volně prodejných přípravků

Vzdělávání obchodníků

Každá společnost, chce-li prosperovat a být úspěšná v odbytu svých produktů, ať už to jsou hmatatelné výrobky nebo služby, musí je umět prodat.  Mnoho lidí si myslí, že prodávat nebo pracovat jako obchodní zástupce je naprosto jednoduché a může to v podstatě dělat každý. Ale schopnost umět prodat je soubor dovedností, které je třeba se naučit, osvojit a neustále je trénovat. Opravdový um prodávat přichází s praxí, ovšem základy k této praxi je nezbytné postavit na kvalitním školení obchodních dovedností.  

  • Školení obchodních dovedností

  • Komunikace

  • Umění přednášet a prezentovat

  • Obchodní korespondence

  • Vyjednávání a argumentace

  • Základy marketingu

  • Produktová školení

  • Školení na míru ostatní

  • Supervize

Aktuální nabídka vzdělávacích programů:

  1. Základy obchodních dovedností pro začínající obchodníky
  2. Základy obchodních dovedností pro neobchodní pozice (vhodné pro asistentky, účetní, recepční, referenty nákupu, logisty i ostatní pracovníky, kteří pracují v zázemí firmy a nejsou v přímém kontaktu se zákazníky)
  3. Komunikační a obchodní dovednosti pro techniky a technicko – obchodní zástupce
  4. Prezentační dovednosti
  5. Základy komunikace v obchodní činnosti
    • I. Základy komunikace po telefonu
    • II. Základy komunikace v písemné formě (e-mail, obchodní korespondence)
    • III. Verbální a neverbální komunikace při osobním jednání
  6. Akvizice, telemarketing a prodej po telefonu
  7. Prvně manažerem - interaktivní kurz pro začínající vedoucí pracovníky

Produktová školení

Školení na míru

Supervize a koučing

E-learning

Korespondenční kurzy

Školení BOZP a PO

  • Bezpečnost práce

  • Požární ochrana

  • Školení řidičů

  • Školení první pomoci

Copyright by CREDIT PARTNER, s.r.o.

Partnerské weby: